Update evenementen tot 1 juni

Beste TB-studenten,

De meeste van jullie zullen het nieuws wel gevolgd hebben en zijn inmiddels geheel op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom de corona-crisis. Gisteren is er een mail vanuit de Hogeschool Rotterdam verstuurd dat alle activiteiten voor de studenten online zullen plaatsvinden tot ten minste 1 juni. Helaas betekent dat voor Studievereniging Strategos dat ook wij al onze evenementen tot 1 juni moeten cancellen, dat zijn in ieder geval:
1. Gastcollege
2. Themafeest
3. Alumni-evenement
4. Zaalvoetbaltoernooi

Wij vinden het natuurlijk erg jammer dat deze evenementen niet door kunnen gaan, maar hopen op jullie begrip. We wensen iedereen veel sterkte en gezondheid toe en hopen erop dat we het schooljaar nog leuk met zijn allen kunnen afsluiten. Indien vragen en/of opmerkingen kunnen jullie contact opnemen via: info@svstrategos.nl.

Met vriendelijke groet,

Bestuur Studievereniging Strategos 2019-2020

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen