Bestuur 2019/2020

Het bestuur van Studievereniging Strategos bestaat uit 7 enthousiaste leden. Deze gaan zich hieronder aan u voorstellen:

Natan van der Knaap

Ik ben Natan van der Knaap, de huidige voorzitter van Strategos. Ik ben 20 jaar oud en momenteel derdejaars student Technische Bedrijfskunde. Naast het leiden van de vereniging, vind ik het leuk om te voetballen of te borrelen in de mooiste stad van Nederland! Als voorzitter van Strategos leid ik de vergadering, ben ik het aanspreekpunt en ben ik eindverantwoordelijke van de vereniging.
Ik heb super veel zin in dit jaar en ik hoop jullie veel te zien bij de activiteiten van Studievereniging Strategos!

ebff7078-271b-4efb-9990-a2e962688618.JPG
Natan van der Knaap, voorzitter

Marit Veenman

Ik ben Marit Veenman en ik ben op dit moment derdejaars student Technische Bedrijfskunde. Sinds vorig jaar zit ik in het bestuur van Strategos, in de activiteitencommissie. Vorig jaar als commissielid en dit jaar als commissaris. Als commissaris ben je eindverantwoordelijke voor het handelen van de commissie. De activiteitencommissie houdt zich vooral bezig met de praktische zaken van een evenement, wat gaan we organiseren, waar, met wie en hoe krijgen we dit voor elkaar. Het is super leuk om te zien wat voor gave evenementen je kan neerzetten als vereniging. Buiten school vind ik het erg leuk om een dagje op stap te gaan met vrienden of familie.

IMG_4319_2.jpg
Marit Veenman, secretaris en commissaris activiteitencommissie

Randy den Hartog

Ik ben Randy den Hartog. Tweedejaars student aan de opleiding Technische Bedrijfskunde. Dit jaar zal ik de functie van penningmeester vervullen , wat inhoudt de begroting op te stellen en ervoor te zorgen dat deze correct uitkomt. Daarnaast vind ik het ook leuk om op deze manier meer contact te krijgen met andere jaarlagen. Naast mijn opleiding werk ik nog als salesagent en spreek ik graag met vrienden af om een stadje te bezoeken of een terrasje op te zoeken.

Randy den Hartog, penningmeester

Vivian van der Vliet

Ik ben Vivian van der Vliet, op dit moment ben ik derdejaars studente Technische Bedrijfskunde. Dit jaar ben ik commissaris van de promotiecommissie en de acquisitiecommissie. Dit houdt in dat ik verantwoordelijk ben voor alle uitingen van Strategos in de vorm van posters, mails en social media. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor het contact tussen de vereniging en de bedrijfswereld, op deze manier kom je met een groot aantal mensen in contact die in de toekomst erg belangrijk kunnen zijn. Mijn ervaring is dat je enorm veel leert van een bestuursjaar en er een leuke groep vrienden aan overhoudt! Naast school vind ik het dan ook leuk om veel met vrienden/vriendinnen te doen en zo af en toe te sporten.

Vivian van der Vliet, commissaris acquisitie- en promotiecommissie

Thimo Rottier

Ik ben Thimo Rottier. Ik ben 20 jaar oud en eerstejaars student Technische bedrijfskunde. Ik zit in de promotiecommissie, dat houdt in dat ik me bezighoud met het promoten van evenementen via social media, posters en mail. Daar hoort ook bij dat de social media er leuk uit ziet en dat de website onderhouden en bijgewerkt wordt. Ik ben een echt sportfanaat en kijk dus ongeveer wel alle sporten die er zijn. Zelf voetbal ik en in de winter sta ik graag op de skipiste.

f581c95e-1f10-4800-ac96-fcea58f2caf3.JPG
Thimo Rottier, lid van promotiecommissie

Hanna Noordermeer

Ik ben Hanna Noordermeer, tweedejaars studente Technische Bedrijfskunde. Ik mag dit jaar de activiteiten organiseren mede met mijn leuke andere commissieleden. Ook werk ik mee in de acquisitiecommissie. Dit houdt in, het contact houden en samenwerken met bedrijven om activiteiten te organiseren. Verder ben ik 20 jaar en hou ik naast school van een terrasje pakken of een goed feestje. En ohja soms doe ik ook aan hardlopen.

IMG_7AFC40CE1E04-1.JPG
Hanna Noordermeer, lid van acquisitie- en activiteitencommissie

Toon de Regt

Ik ben Toon de Regt. Momenteel tweedejaars student Technische Bedrijfskunde. Ik zit in de activiteiten commissie van Strategos. Dat houdt in dat ik me voor het grootste gedeelte bezighoud met het organiseren van de evenementen. Naast de studie hou ik erg van sporten, deze sporten lopen uiteen van voetbal tot Formule 1. Hierbij doe ik zelf aan voetbal.

IMG_7CD9657C6AAF-1.JPG
Toon de Regt, lid van activiteitencommissie