Bestuur 2020/2021

Het bestuur van s.v. Strategos bestaat momenteel uit 6 enthousiate bestuursleden. Deze gaan zich hieronder aan u voorstellen.

Thimo Rottier

Ik ben Thimo Rottier, 20 jaar oud en tweedejaars student Technische bedrijfskunde. Ik mag dit jaar het voorzitterschap op mij nemen. Als voorzitter ben ik het aanspreekpunt van de vereniging en ben ik eindverantwoordelijke bij evenementen. Ik ben een echt sportfanaat en kijk dus ongeveer wel alle sporten die er zijn. Zelf voetbal ik en in de winter sta ik graag op de skipiste. Daarnaast ben ik niet vies van een drankje op het terras of een goed feest.

IMG_8250.jpeg
Thimo Rottier, voorzitter

Randy den Hartog

Hi, mijn naam is Randy den Hartog. Op dit moment zit ik in mijn derde jaar van de opleiding Technische Bedrijfskunde aan de Hogeschool Rotterdam. Net zoals vorig jaar zal ik de functie van penningmeester vervullen, wat inhoudt de begroting op te stellen en ervoor te zorgen dat deze correct uitkomt. Wat ik ook leuk vind aan mijn positie binnen deze vereniging is het in contact komen met bekende en nieuwe leden. Naast mijn opleiding en de vereniging houd ik mij vooral bezig met activiteiten waarbij ik mijzelf kan ontspannen zoals een dag eropuit met vrienden of een botanische tuin bezoeken.

Randy Den Hartog, penningmeester

Toon de Regt

Ik ben Toon de Regt en momenteel derdejaars student Technische Bedrijfskunde. Vorig schooljaar ben ik begonnen als bestuurslid bij de activiteitencommissie en dit jaar mag ik deze commissie, als commissaris, gaan leiden. Verder doe ik aan voetbal en hou ik van een feestje!

IMG_7CD9657C6AAF-1.JPG
Toon de Regt, secretaris en commissaris activiteitencommissie

Hanna Noordermeer

Ik ben Hanna Noordermeer, derdejaars studente Technische Bedrijfskunde. Dit wordt mijn tweede bestuursjaar bij s.v. Strategos. Ik ben dit jaar commissaris van de acquisitie- en promotiecommissie. Dit houdt in dat ik verantwoordelijk ben voor de taken en evenementen die door deze commissies worden georganiseerd. Verder help ik de commissieleden met het uitvoeren van hun taken. Ik ben 20 jaar, en naast school hou ik van een terrasje pakken of een goed feestje. Daarnaast sta ik graag in de sportschool.

Afbeelding1.png
Hanna Noordermeer, commissaris acquisitie- en promotiecommissie

Jolie de Moet

Ik ben Jolie de Moet, tweedejaars student Technische Bedrijfskunde. Dit jaar verzorg ik met mijn medebestuursleden de activiteiten van de studievereniging Strategos. Ook help ik mee met de promotie van alle evenementen. Dit houdt in het verzorgen van de social-media accounts, de website, poster en mails. Uit mijn ervaring leer je enorm veel als bestuurslid en houd je er leuke netwerken aan over. Verder ben ik 20 jaar oud en ben ik dol op schaatsen en gezelligheid.

WhatsApp_Image_2020-09-12_at_16.01.05.jpeg
Jolie de Moet, lid activiteiten- en promotiecommissie

​Jesse Bakker

Ik ben Jesse Bakker, tweedejaars Technische Bedrijfskunde student en bestuurslid in de acquisitie en activiteiten commissie van s.v. Strategos. Binnen het bestuur ben ik het aanspreekpunt voor bedrijven. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor het onderhouden van contact en samenwerkingen tussen s.v. Strategos en het bedrijfsleven. Vaak overleg ik samen met de activiteiten commissie welke evenementen uit de samenwerkingen kunnen ontstaan. Ik krijg er energie van om samen met andere bestuursleden een mooi evenement te organiseren. In mijn vrije tijd doe graag aan hardlopen en ben ik gek van elektrisch gitaar spelen.

IMG_0482.jpeg
Jesse Bakker, lid acquisitie- en activiteitencommissie